zondag 26 juni 2016

Stitch draw

Een paar weken geleden had ik mij zelf verwend met het boek Stitch Draw. Een prachtig boek. Ik ben begonnen met het goed door te lezen en de tips/opdrachten uit te voeren. Ik kan echt niet tekenen, dus ik heb wat gepikt uit boeken en uiteindelijk een goede afbeelding gemaakt om mee te beginnen.

Ik heb de tekening over gebracht op een stuk kaaslinnen en ben allerlei technieken uit gaan proberen. 




Met en zonder borduur-ring. Het is nogal een gedoe om de ring onder je naald te krijgen. Ik heb ook geprobeerd hoe de stof het beste in de ring kon. Maar zonder gaat makkelijker.


Toen ben ik met verschillende materialen gaan werken. Ik heb verschillende soorten naaimachine-garens, maar welke het beste werkt? 
Daar ben ik nog niet achter.








Na een paar uur werken was dit het resultaat!!!!!

Geen opmerkingen: