zaterdag 15 oktober 2016

Annie hou me tassie effe vast

De laatste BB liet Loret een prachtige zak zien, gebreid van haar nieuwste product. Ik zag daar meteen een zwemtas in. Schitterend en kleurig, past bij mijn idee over zwemmen.







Thuis gekomen had ik mijn eigen idee hierover .........ik heb namelijk een bak vol met kleine knotjes ''Loret-wol"










Ada en ik zeggen wel eens, heel uitsloverig, wij breien alleen met Loret -wol. Maar ja, het breit ook zo heerlijk weg!













Dus in wat bakken met onbedoelde rotzooi gaan kijken en daar vond ik wat tassenhengels in. Nadat ik mijn huiswerk gemaakt had ben ik meteen aan deze tas begonnen.













Een 8-tjes opzet en daarna toch overgegaan op 4 breinaalden. Mijn rondbreinaald 2,5 is niet van Hiya Hiya en breit dus niet lekker! Alle kleurovergangen volgens de jogless striping. Hele goede oefening en dit hele project smaakt naar meer. 



Ik neem hem mee naar de Brei- en Haakdagen in Zwolle.

Geen opmerkingen: