zaterdag 11 maart 2017

Breierij bij Mariët

Vanmiddag met ons 4-en bijgekletst over het Broodje Breien. Ik kan er nog niks over zeggen, dat doe ik pas na de laatste Broodje Breien van deze maand. Ik heb de blog al gemaakt en zal hem aanvullen met onze laatste foto's.






Wat hadden wij nog meer gedaan deze week.......... Ada gaat door met haar sjaal waarin allemaal ingewikkelde kabels zitten, Helen was een trui voor haar kleinzoon aan het breien.
Lieneke was een muts aan het maken van handgeverfde/handgesponnen merino en ik probeerde beer af te maken.

Er moeten wel even andere ogen op, dat komt nog.








Het hondje is klaar. Er zit ongeveer 10 gram dunne sokkenwol in. Deze wol komt van www.wolop.nl van Lieneke Bosman


De rode wol is een restje uit de Adventsdoos, ook van Wolop.






Van de week mijn getouw ingeregen, nu doorrijgen door het riet. Dik 900 draden!





Ik heb ook nog gesponnen en navalo getwijnd.










De ''broodjes'' voor de markten zijn klaar. Heerlijke maar inspannende klus. Ze bestaan uit merino en zijde.







En van Helen kreeg ik deze prachtige bos bloemen omdat wij samen een dag bij mij wol geverfd hebben. 
Dat gaan we vast nog een keer doen!!!!!!



Geen opmerkingen: