zaterdag 3 februari 2018

Van alles wat

 Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld, maar gelukkig heb ik door het weven nog wel wat in voorraad.


Deze week dus weer genoeg gedaan ...........














Geesje heeft een jurk gekregen en ik heb nu een patroon van een prachtige pop. Die komt volgende week aan de beurt.


















Verder gaf www.ahora.com weer challenge. Deze keer over de basis sjaal.









5 dagen lang een mini patroon waar jezelf een rand omheen kunt verzinnen.


De ronde hiernaast heeft een ander patroon, ik kreeg het niet geblockt en heb dus een gaatjes toer toegevoegd.















Deze week ook weer gewerkt aan de breirol met de steken uit de Eutropia. Zijn ze niet prachtig?

Mijn wol is weer op, ik hoop dat Loret het morgen meeneemt.




Vanmiddag nog 2 boeken opgehaald die ik via marktplaats heb gekocht. Het rechterboek heeft echt zo'n vale kaft en komt van voor WO2. Allemaal schitterende werken staan erin.
















Het boekje rechts gaat over haken. Ook zo lekker oud. Heb ik gekocht als ruilobject. Wie wil? Ik wil het ruilen tegen een breiboek van voor WO2.





Geen opmerkingen: