vrijdag 20 april 2018

Het wordt een spannende week

Eerst wat leuke dingen posten.





Van 125 gram handgeverfde/handgesponnen wol  deze sjaal gemaakt. Vanmorgen geblockt, nu al droog, maar het is dan ook prachtig weer!!!!!!!










Vanmiddag heerlijk zitten breien in Vlaardingen, we gaan de tijd wijzigen en voortaan beginnen wij om 10 uur. Dit alles i.v.m. de file. File rijden is zonde, je kunt beter breien.













 Gisteren kreeg ik weer een uitnodiging voor een markt, en ik krijg er ook weer zin in. Waarschijnlijk ga ik in het najaar weer beginnen, met de kerstmarkten. Met natuurlijk, mijn eigen garens, maar ook niet handgesponnen garens, die ik zelf ga verven. Mooie merino's en BFL's. 



Ik ben nu druk met voorbeelden breien en hoop er weer een feestje van te kunnen maken. 

Mijn katje heet een eigen ledikantje in de tuin gecreëerd, Intratuin-fans zullen dit wel herkennen. Ik ga er een hemeltje bij maken en de zaadjes stop ik wel ergens anders in.



Volgende week is er even wat anders en ik zal een tijdje niet bloggen.

Geen opmerkingen: