vrijdag 31 december 2021

Laatste blog 2021

Het jaar is bijna voorbij. Een jaar waarin ik veel bereikt heb, op allerlei fronten!

Het botanisch tekenen vind ik fantastisch, ik heb het maar druk met het borduren van mijn gemaakte tekeningen. Ik ben met de laatste bezig, maar op 20 januari begint de volgende ronde pas.
















 























 



Met de hop ben ik bezig. Ik ben ik de opdrachten uit het boek The Intentional Thread aan het maken, veel komt overeen met het borduren van de tekeningen. Zo vang je 2 vliegen in een klap.










Ik ben ook een nieuwe schering op mijn getouw aan het zetten. 




Tafellopers, zodat ik ze wat af kan wisselen. 




Daarbij krijg ik een nieuwe binnendeur, dus alles moet bijpassend zijn en de kleur moet terug komen.







Als laatste ben ik een al aardig op weg met de Haapsalu shawl.
Een werkje waar je je gedachten bij moet houden. De noppen gaan hoe langer hoe beter! Ik zit al op de helft van het binnendeel. Dit alles dank zij de hulp van Nana Seijlhouwer, zij is te vinden op ravelry, youtube, facebook, pinterest etc. Alles onder de naam van Naantje Knit.



Geen opmerkingen: