woensdag 21 september 2016

Veelzijdig Collectief, de laatste keer

Ik zie dat er veel mensen kijken bij het Veelzijdig Collectief. 

Ik ben daarmee gestopt en niet omdat ik het niet meer leuk vond. Nee, integendeel, het groepsgewijs werken aan een thema is heel fijn en verrassend.

De reden dat ik ben gestopt is van persoonlijke aard.  

Ik hoop dat ik geen vreemde reacties meer krijg.

Zo dat was een saai bericht zonder foto's, zonder brei-naai-weefwerk. 
Is de eerste en de laatste keer dat ik zoiets op mijn blog zet.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat naar voor je! Sterkte met het achter je laten.
Igna

Unknown zei

Wat naar voor je! Sterkte met het achter je laten.
Igna

nelleke markesteijn zei

Groot gelijk om dit te plaatsen. Ook al heb ik geen idee hoe eea verlopen is en ken ik het collectief niet eens, laten zien dat je iets niet accepteert en je eigen koers volgt is super!!
Petje af!! Ik hop dat je niet te veel last houdt van de gebeurtenis en zonder migraine verder kunt!!
Groetjes, Nelleke

mariet zei

Igna en Nelleke
Bedankt, en het gaat nog steeds goed met mijn hoofd! Groetjes Mariët