woensdag 16 augustus 2017

Breifestival van de Amsterdamse Steek op 1 oktober 2017


Ik ben nog steeds drukkerdedruk met wol verven en spinnen voor 1 oktober. En het is zo heerlijk. 









Ik heb de laatste 3 strengen geverfd volgend de "Marlo " methode. Dat is een combinatie van mijn manier van verven met die van Loret. Er is een voorwaarde aan verbonden, je moet heel goed nadenken welke kleuren je gaat gebruiken. Maar ik vind de resultaten erg leuk en mooi. 



















Na het verven volgt het spinnen en dat is echt een feest. Ik gebruik chubut en het is zo zacht. 
Ik had een kilo gekocht en vandaag de laatste streng geverfd. 

















Maar ik ga ook even reclame maken: 

Gisteren ben ik naar Zeist geweest, een verlaat verjaardagsbezoek. Ik heb genoooooten. En heel lief werd ik uitgenodigd om mee te gaan eten bij het Jagershuys in Zeist. Nou, dat kan ik aanraden. Wij hadden gekozen voor een combi: een italiaanse salade en een italiaanse pannekoek. Allebei de helft ervan. Gelukkig had er  iemand nog een gaatje en heeft ons  geholpen om ons bord leeg te eten.  Heerlijke wijn erbij, TOP

Geen opmerkingen: