vrijdag 14 april 2017

My w.i.p., fi.o., w.i.f. en andere (on)zin

Als je de titel leest zul je denken...wat is dat nou weer. Nou heel simpel de afkortingen van hetgeen je aan het maken was en bent en gaat doen. 
Ik kijk graag naar blogs en vlogs. Het liefst in het Nederlands, maar er zijn ook leuke Engelstalige vlogs. Maar waar ik moeite mee heb is het feit dat er dan afkortingen worden gebruikt waarvan ik denk: moet dit ? Daarbij vind ik engelstalige vlogs door nederlandse dames niet zo'n succes en ook jammer. Er zijn zat mensen die dan afhaken en daarvoor maak je geen vlog.

Oke, genoeg geleuter.

 My w.i.p.'s ( work in progress): Alle wips heb ik deze week afgemaakt en komen dus bij de finished obeject!

My finished objects: 





Van het stukje restschering heb ik de lap voor deze project-tas geweven en daarna in elkaar genaaid. Er zit een katoenen voering in en is absoluut niet te koop!

   















De lap die ik aan het weven was om alle strengen van de verfcursus te verwerken is klaar. Ik heb er nog op geborduurd en in de vakjes zitten de kaartjes met het recept. 





Eerst wilde ik de restant bolletjes er nog op bevestigen, maar dat heb ik er weer afgehaald De kleur komt zo goed uit en het werd zo rommelig.


















Mijn '' 's avonds op de bank breiwerkje '' is ook af en het zijn sokken geworden n.a.v.een artikel in de VEZEL over tulpensokken.

















Zijn we nu aangekomen bij de w.i.f.'s : (work in future)



Probleem: wat ga ik doen met deze strengetjes, of ga ik een pop breien. Of een aap , is ook leuk. 

Ga er even over denken, heel even maar, want weven/spinnen/breien/naaien is zoooo leuk! 




Geen opmerkingen: