zaterdag 16 december 2017

Overpeinzingen voor het nieuwe jaar


Het is zo donker buiten, het is zo heerlijk binnen. 






Lekkere dikke trui aan, handgesponnen/handgeverfd/handgebreid. Oh, ik heb het heel erg naar mijn zin. 



Handgebreide sokken aan, van restjes wol! Een hiel uitgeprobeerd.









Kerstballen, samen met mijn meisjes gekocht bij Intratuin en gevuld met door hun uitgezochte wolletjes.





Ik ben gestopt met workshops geven, waarschijnlijk doe ik volgend jaar ook geen markten meer. Ik vind het veel leuker om mij te verdiepen in de oude steek en met deze kennis tot vernieuwde patronen te komen. Natuurlijk wel te breien met mijn garens!




Er zijn hoe langer hoe meer mensen die garens gaan verven volgens de schilderijen van onze Oude Meesters, ik ga dat dus niet meer doen, maar ben al bezig met een nieuw idee. Nieuwe verfmethodieken, nieuwe garenmengsels ........Daar hou ik uiteraard nog even mijn mond over. 

Nu gaan wij eerst de gezellige dagen tegemoet en genieten van een vredige rust. 

Om in het nieuwe jaar er weer met een hoop nieuwe energie tegen aan te gaan.

Geen opmerkingen: