maandag 22 januari 2018

Zomaar........







Oh ja, zomaar. Ik ben in afwachting van een ziekenhuisopname en vul mijn tijd met breien, afvallen, wandelen, poes pesten en zorgen dat mijn huis netjes is.

Mijn blog is voor mijn creatieve dingen dus:

Vorige week vrijdag zag ik dit op de dijk waar ik iedere dag wandel. Wat een storm heeft er geraasd. In mijn tuin lagen weer de glas van een dakraam.








Gisteren kon ik gelukkig naar Amsterdam voor de cursus van Rita. Wat is dat toch heerlijk.






Deze keer ging het over ''breien in de oorlog'' En er werd wat afgebreid....... natuurlijk werden er eerst organisatieteams samengesteld, moest er worden vergaderd en moest iedereen doen wat de voorzitter samen met het bestuur had besloten. Ach, ook toen heerste er al die cultuur onder de dames.




Rita vertelde over sokken, hemden, mutsen en handschoenen. Allemaal volgens bepaald patroon en met hetzelfde garen.









Ook wij gingen aan de slag , kregen een patroon en prachtige wol. Wij gingen heerlijk voor ons zelf deze polswarmers maken. Nu, die ga ik zeker maken en dragen tijdens mijn wandelingen.



Ons huiswerk voor de komende week is de Tesselschade toer.





















Maar toen kwam er nog een verrassing.... Loret vertelde dat onze dasjes gespot waren in Parijs. Onze dasjes zijn de dasjes die wij voor Walter van den Beirendonk hebben geweven. Ja, jullie begrijpen dat dat wel heel leuk is.


 Ik weet niet of ik deze foto op mijn blog mag zetten, maar het is TE leuk. Mooie man met een nog veel mooier dasje!!!!!!!!

Geen opmerkingen: